H ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ 2010, ΣΤΗΝ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΕΞΗΓΕΙ το σημερινό κατάντημα που απειλεί πλέον την επιβίωση του Εθνους μας, ότι είναι το νομοτελειακά αναμενόμενο, ΜΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ μόνιμης, οργανωμένης και θεσμικά κατοχυρωμένης έκφρασης γνώμης-βούλησης των Πολιτών και ΕΛΕΓΧΟΥ των διοικούντων, οι οποίοι «κάνουν ότι θέλουν», καλώντας τους Πολίτες να πληρώσουν «τα σπασμένα» τους.
Σε απόδειξη παραθέτομε τρείς χαρακτηριστικές περιπτώσεις που η ένταξη ΜΕΓΑΛΟΥ πλήθους Πολιτών στην ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ 2010, είναι σε θέση να ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ. Προβληματιστείτε και αποφασείστε! ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!
1. Δημόσιος υπάλληλος του Υπουργείου Εξωτερικών ακόμη η Γιάννα Αγγελοπούλου, σύζυγος του γνωστού βιομηχάνου, με 55.000 ευρώ μισθό! ετησίως ! ! !
Την διόρισε ο Θεόδωρος Πάγκαλος το 1998 και ακόμη παραμένει δημόσιος υπάλληλος παίρνοντας κανονικότατα τον μισθό της αλλά όπως λέει τον δίνει σε φιλανθρωπίες ! ! !
Η σύζυγος του κ. Θόδωρου Αγγελόπουλου διορίστηκε από τον Θόδωρο Πάγκαλο πρέσβης εκ προσωπικοτήτων το 1998, λόγω του ρόλου της στην ανάληψη και προετοιμασία των Ολυμπιακών Αγώνων, ωστόσο παραμένει μέχρι σήμερα στη θέση αυτή εισπράττοντας κανονικά τον μισθό της, αλλά και θεμελιώνοντας τα συνταξιοδοτικά και άλλα δικαιώματα που έχουν όλα τα υπηρεσιακά στελέχη του Διπλωματικού Σώματος.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» η κυρία Αγγελοπούλου έχει δηλώσει πως δεν επιθυμεί να αμείβεται, ωστόσο εισπράττει κανονικά το μισθό της από το υπουργείο Εξωτερικών τα τελευταία 13 χρόνια, ακόμη και μετά τη λήξη της αποστολής της με το πέρας των Ολυμπιακών Αγώνων. Πρόκειται για τη μακροβιότερη πρέσβειρα εκ προσωπικοτήτων, ενώ δεν έχει γίνει γνωστή κάποια συμμετοχή της σε διπλωματικές προσπάθειες της χώρας τα τελευταία χρόνια.
Αντί να καταθέτει τα χρήματα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων η κυρία Αγγελοπούλου προκειμένου να μην επιβαρύνει το προϋπολογισμό της «χρεωκοπημένης» Ελλάδας προτιμά να δίνει τα χρήματα σε φιλανθρωπίες και φυσικά να εξασφαλίζει έκπτωση φόρου !
Σύμφωνα με την εφημερίδα ένας ακόμη λόγος που η κυρία Αγγελοπούλου δεν παραιτήθηκε της θέσης είναι ότι κράτησε το διπλωματικό διαβατήριο που της εξασφαλίζει επαφές με τους «Αθανάτους» της ΔΟΕ και αξιωματούχους ξένων χωρών.
2. Ζητείται κατακτητής
Πριν την άλωση της Κωνσταντινουπόλεως υπήρχε έντονη η αναζήτηση ενός καλού κατακτητή. Δύο ήταν οι υποψήφιοι, οι Οθωμανοί και οι Λατίνοι - Παπικοί και η εξουσία είχε χωριστεί στα δύο αντίστοιχα. Ο λαός δε ήταν αμέτοχος, ένας νεκρός ηθικά λαός που συγκρουόταν και φιλονικούσε για το φύλο των αγγέλων (δηλαδή αν οι άγγελοι ήταν αρσενικοί ή θυλικοί). Τελικά επελέγησαν οι Οθωμανοί ως κατακτητές αντί αυτών "μιαρών" παπικών και η Ρωμανία εξέλειπε ως νομική οντότητα.
Σήμερα έχουμε να ίδια σημεία. Η εξουσία μας έχει μπροστά της ένα χάρτη με δύο δυνάμει κατακτητές, τους Γερμανούς και τους νέους Οθωμανούς - Τούρκους. Η εξουσία αληθωρίζει προς Δυσμάς και προς Ανατολάς και φαίνεται να χωρίζεται και πάλι σε δύο τάσεις. Ο λαός με τη σειρά του περισσότερο τουρκίζει παρά γερμανίζει. Λίγο να ακουστεί τούρκικο τσιφτετέλι όλοι 'εκστασιαζόμαστε', ξυπνάει μέσα μας ο οθωμανός ή τουρκοέλληνας (όπως έλεγε ο Α. Κοραής). Ταυτόχρονα ο ίδιος λαός είναι ηθικά ένας νεκρός λαός, όπως οι Βυζαντινοί της αλώσεως, χωρίς όρεξη για μάχη, για πάλη, χωρίς θέληση να ζήσει σαν ένας ελεύθερος λαός, γιατί η ελευθερία είναι αποτέλεσμα αγώνων, αέναης και κοπιώδους εργασίας και διαρκώς και καθημερινώς κατακτάται σε όλα τα πεδία της κοινωνίας.
Κανένας δεν είναι διατεθημένος να αφήσει το 'εγώ' του, το μικρο-συμφέρον του, τα παράλογα προνόμιά του και ενώ οδηγούμεθα προς κατακτητήν, άδομεν και ηδονιζόμαστε, αναμένοντας κάποιο εξωγήινο να φέρει την σωτηρία μας, όπως οι Βυζαντινοί περίμεναν του αγγέλους, μέχρι που μπήκε ο Πορθητής και τακτοποίησε τα πράγματα. Τώρα απομένει να δούμε το έργο να εκτυλίσσεται στην οθόνη, θα γερμανίσουμε ή θα τουρκίσουμε; Όσοι δε τυχαίνει να καταλαβαίνουν την ζοφερή κατάστασή μας, πνίγονται και σιγοψήνονται με το ζουμί τους, αφού ο λόγος τους θρυμματίζεται πάνω στον τοίχο της αδιαφορίας. Είναι όντως ενδιαφέρον να δούμε πως ο νόμος της φύσεως εκφράζεται πάνω στους χαμένους και αδυνάτους, στους ψυχικά νεκρούς και ηθικά αδιάφορους.
Τρύφων Ολύμπιος
* * *
3. Πούλησαν K A I το FIR Αθηνών, ΜΕΧΡΙ το 2019 ! ! !
18.06.2002 Σχολιάζει ο Β. Α. Κόκκινος
Με μια περίεργη απόφαση του υφυπουργού των Οικονομικών Γ. Φλωρίδη (αρ. 2/73348/0049 από 12-12-2001), που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 1660/12-12-2001 τεύχος Β’, έχει δε ως τίτλο την αθώα και παραπλανητική φράση «Τιτλοποίηση μελλοντικών εσόδων του Ελληνικού Δημοσίου από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την ασφάλεια της Αεροναυτιλίας (Eurocontrol), αποφασίζεται:
Η «πώληση», εκχώρηση και μεταβίβαση των εσόδων και αντιστοίχων απαιτήσεων του Ελληνικού Δημοσίου κατά του Eurocontrol έως 31-3-2019 προς την αλλοδαπή ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «AEOLOS S.A.» η οποία εδρεύει στο Μεγάλο Δουκάτο του Λουξεμβρούργου! Η εταιρεία αυτή θα εκδώσει – προφανώς ως αντάλλαγμα – μια σειρά ανωνύμων τίτλων συνολικού ποσού 355 εκατομμυρίων ευρώ, που θα εισαχθούν στο Χρηματιστήριο του Λουξεμβούργου.
Εν όψει της αποφάσεως αυτής οι Ελληνες φορολογούμενοι διερωτώνται:
1. Στα μεταβιβαζόμενα δικαιώματα περιλαμβάνονται και τα τέλη και δικαιώματα του F.I.R. Αθηνών; Και αν ναι, γιατί μεταβιβάζονται πολύτιμα κυριαρχικά δικαιώματα, που αποτελούν και σπουδαίο εθνικό πάρκο, έστω και για ορισμένα χρόνια;
2. Γιατί δεν έγινε διεθνής πλειοδοτικός διαγωνισμός, αλλά επελέγη η απ’ ευθείας μεταβίβαση σε μια αλλοδαπή εταιρεία και μάλιστα χωρίς ειδικό νόμο ;
3. Στην εταιρεία αυτή (Aeolos S.A.) μετέχουν και οι Τούρκοι; Και αν δεν μετέχουν σήμερα πώς μπορεί να αποκλεισθεί η μεταγενέστερη συμμετοχή τους;
4. Ποιοί ιδιαίτεροι λόγοι επέβαλαν την επίσπευση της μεταβιβάσεως αυτής, όταν όλη η διαδικασία των ιδιωτικοποιήσεων έχει σχεδόν αδρανοποιηθεί ;
5. Γιατί η αντιπολίτευση δεν αντέδρασε στο μείζον αυτό θέμα ;
Μετά απ’ όλα αυτά είναι εύστοχες και επίκαιρες οι αγνώστου πατρότητος αντιπολιτευτικές αφίσες, που είδαμε στο κέντρο των Αθηνών, με την φωτογραφία του Ανδρέα και την προειδοποίηση «Η Ελλάδα δεν πωλείται»!
Έχουμε γίνει χλεύη των εχθρών μας. Η υποχωρητικότητά μας στα Ιμια, τη Μαδρίτη και το θέμα της εγκαταστάσεως βάσεων S-300 έχει δημιουργήσει πεποίθηση στους «συμμάχους μας», ότι υποχωρούμε σε όλα και έχει αποθρασύνει τους Τούρκους.
Το τελευταίο αποδεικνύεται, όχι μόνο με την αύξηση της αιγιαλίτιδας ζώνης από το Ντενκτάς σε 12 μίλια, ενώ οι Τούρκοι μας επιβάλλουν, με την απειλή του casus belli, τον περιορισμό της στα έξι, αλλά και με τις συνεχείς καθημερινές παραβιάσεις του εναερίου χώρου μας από δεκάδες τουρκικά αεροπλάνα.
H Αeolos S.A είχε γίνει γνωστή τον Φεβρουάριο όταν και «έσκασε» το περίφημο swap που είχε συνάψει η ελληνική κυβέρνηση με την Goldman Sachs, καθώς ήταν ένα από τα πολλά «οχήματα» που κατασκεύασε η κυβέρνηση Σημίτη για να μειώσει ( μέσω της μεθόδου της τιτλοποίησης ) το χρέος της χώρας στα λογιστικά της βιβλία, καθώς και για άλλα πολλά λογιστικά… κόλπα, και όχι μόνον.
Η Aeolos SA, όπως και η Ariadne SA, η Hellenic Securitisation και η Αtlas SA, έχουν όλες έδρα το Λουξεμβουργο, και την ίδια μάλιστα διεύθυνση ( 7, Val Sainte-Croix, L-1372 Luxembourg ), και είναι… φυσικό αφού η διαχείριση όλων αυτών των «ενδιάμεσων εταιριών» έχει ανατεθεί σε μία εξειδικευμένη εταιρία με την επωνυμία INTERCONSULT, Luxembourg International Consulting SA.
ΦΥΣΙΚΑ, το ότι έχουν έδρα στο Λουξεμβούργο σημαίνει ότι ΔΕΝ μπορούμε εύκολα να μάθουμε τους μετόχους.Το μόνο που μαθαίνουμε πως όλα τα Δ.Σ. των εταιριών αυτών του Ελληνικού Δημοσίου συγκροτούνται από τους ίδιους αλλοδαπούς κυρίως και συγκεκριμένα από τους A. Kamarowsky, Federigo Cannizzaro και Jean-Marc Debaty.
Οφείλουμε να τονίσουμε πως οι τρεις αυτοί κύριοι έχουν θεωρηθεί συνεργάτες της Citigroup, της JP Morgan και της Standard & Poors, και αποτελούν κομβικά άτομα στο δίκτυο που δημιούργησε την παγκόσμια οικονομική κρίση με τα CDOs και τα δημιουργικά παιχνίδια των τραπεζών και των οίκων αξιολόγησης.
Για την λειτουργία των «ειδικών» αυτών εταιριών στο εξωτερικό (της Ηellenic Securitisation SA, την Ariadne SA, Aeolos SA και της Atlas), διατέθηκαν δανειακοί τίτλοι προεσόδων του Ελληνικού Δημοσίου, από συγκεκριμένες πηγές (έσοδα Ταμείου Παρακαταθηκών & Δανείων, Κρατικών Λαχείων, Γ΄ ΚΠΣ και έσοδα από Εurocontrol, αντίστοιχα) σε διεθνείς δανειστές-επενδυτές. Το προϊόν του ειδικού αυτού δανεισμού, διοχετεύθηκε στον κρατικό προϋπολογισμό.
Με βάση το θεσμικό πλαίσιο και τις συμβάσεις που έχουν συνομολογηθεί, το Ελληνικό Δημόσιο, (κατά την ρήτρα του αρθρ. 14 παρ. 4 του Ν 2801/2000), έχει αναλάβει την υποχρέωση, εάν τα συγκεκριμένα έσοδα δεν θα επαρκέσουν για την τοκοχρεωλυτική εξυπηρέτηση των τίτλων αυτών, να τα καλύψει από τα συνολικά έσοδα του κρατικού προϋπολογισμού οποιοδήποτε έλλειμμα προκύψει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου