http://el-greco-gr.blogspot.gr/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Όπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα με πληγώνει. Γ. Σεφέρης

Μετάφραση - Translate

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ - ΘΕΜΑΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΦΙΛΗ

Ονομάζομαι Κατερίνα Φίλη και είμαι Ειδική Παιδαγωγός και Ψυχολόγος, Πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Αθηνών. Συμμετείχα σε πολλά ερευνητικά προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Υπουργείου Παιδείας, για τη διάγνωση αξιολόγηση και αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών και ψυχολογικών προβλημάτων στα παιδιά. Υπηρέτησα στα Κέντρα Διάγνωσης και Υποστήριξης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες (ΚΕΔΔΥ) του Υπουργείου Παιδείας και ως δασκάλα σε Ειδικά Σχολεία. Είμαι τελειόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος “Εκπαίδευση Ενηλίκων – Δια Βίου Μάθηση” ( πιστοποίηση ΕΚΕΠΙΣ). 
Συμμετέχω ως εισηγήτρια σε πολλά συνέδρια Ψυχοπαιδαγωγικής Συμβουλευτικής για Γονείς, Άτομα με Ειδικές Ανάγκες, Μονογονεϊκές οικογένειες, Ιδρύματα και Προγράμματα ΕΣΠΑ. Ως μέλος της οργανωτικής Επιτροπής της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών διδάσκω στα Θερινά Σχολεία και είμαι Εισηγήτρια σε πολλά Επιστημονικά Συνέδρια. Έχω πάρει δύο υποτροφίες από το ΙΚΥ ( Ιδρυμα Κρατικών Υποτροφιών) και από τη Βαλκανική Ένωση Φυσικών. Έχω γράψει άρθρα το επιστημονικό περιοδικό “ Φυσικός Κόσμος” και στις εφημερίδες “News of Metro” , “Παλμός Γλυφάδας”, "Αρκαδικό Βήμα" και “Ελληνική Γνώμη” της Γερμανίας. Είμαι παραγωγός ραδιοφωνικής και τηλεοπτικής εκπομπής στα Web: Http://radiodiva.gr (freshradio athens - fresh TV)  “Φιλη…κά μαζί σας”.

Επίκεντρο των ενδιαφερόντων μου είναι η ψυχική υγεία των ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, η Ψυχολογική Στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων, η Συμβουλευτική Οικογενειών ( διαχείριση κρίσεων στις σχέσεις των μελών) και οι Ψυχικές Διαταραχές ατόμων κάθε ηλικίας.

Τα βιβλία μου αφορούν τη “Σύγχρονη Ψυχολογία “ ,την “Εξερεύνηση του Εαυτού μας” και την “Ψυχοπαιδαγωγική Συμβουλευτική” οικογενειών.

Πληροφορίες -παραγγελίες : (0030) 6981 342509 /6946 905802/ 213 0285418 /

e mail: filika1@yahoo.gr / filikaterinan@gmail.com

facebook: Katerina Fili / Βιβλία για την οικογένεια

Η  Κατερίνα Φίλη, Ψυχολόγος – Ειδική Παιδαγωγός είναι τακτική συνεργάτις του "ΑΡΚΑΔΙΚΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ".




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου